Mocca the tervueren


Bästisterven Mocca och Yenn

Befinner mig nu i Idre på skidsemester,  Yenn är nu hos Maria och driver omkring med alla hennes likasinnade. På bilden är hennes bästis Mocca, en helt jäkla fantastisk tervueren, med betoning på fantastisk. Hon har all energi i världen, gör alltid sitt bästa och vill bara mer, mer, mer. Med rätt förare(dvs om inte hennes matte åker jorden runt om några månader) hade hon definitivt kommit till VM tillslut. Hon är så jääääkla häftig. När matte, min bästa kompis, åker jorden runt tar jag över. Det ska bli fantastiskt roligt, delvis skillnaden mellan stor och liten hund och att ha en hund att träna med som jag får problem att hinna med, kommer bli sååå kul!! Ser fram emot det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: